12. 8. 2016

Slunečný květinový fotošút

Jsem už více jak měsíc na mateřské a nechápu, jak můžou některé nastávající matky tvrdit, že se doma děsně nudí... (Druhý extrém jsou ty, které nastoupí na nemocenskou hned, jak zjistí, že jsou těhotné.... u těch bych si tu nudu dokázala představit...) 
Já každopádně nemám na nic čas... Je pravda, že z celého dne jsem schopná aktivně něco dělat ve vzpřímené, chodící poloze asi tři hodiny a mezitím si musím dát minimálně jednoho šlofíka abych přežila do večera a měla pak sílu na celonoční převalování. Většinu sedícího času pak zabíjím vyšíváním a stále před sebou hrnu nějakou tu další prácičku a to jsem ještě ani nestihla porodit. Co teprve pak... 
No,.... pak mě snad přestane bolet chůze a moje vnitřnosti přestanou být neustále náhodně napadány tím zlomyslným neposedným šotkem, na kterého se všichni tak těší.
Vyšetřila jsem si teď asi deset minut času před snaddneskaspaním zase na blogísek, tak se vrátím zpátky v čase, kdy jsem mohla něco aktivně dělat pět hodin denně a podělím se zase o nějaké ty květinové fotky. Už jsem se tu zmínila, že ráda fotím květiny? Ne vážně, fotím je moc ráda!

Tohle nejsou úplně květiny...

Ale tohle už ano!

Po celé Plzni nám udělali tyhle "krmné louky" pro motýly, čmeláky, včely a další hmyzáky, kteří jinak museli přežívat jen z jetele v posekaném trávníku. Tyhle záhony se tu dají potkat často a v různých provedeních a je to prostá nádhera. Říká elf alergický na pyl bez jakéhokoliv stopy sarkasmu.

 A závěrem jeden krmný keř i se strávníkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...