18. 9. 2016

Těhu outfity 2

Nechápu, všechny ty online matky.... 
Jak to dělají, že zvládají aktivně psát blog (a dost často u toho ještě něco vyrábět) a přitom mít doma mimino, případně i dalšího potomka? Když Tobi spí, je to velké rozhodování, jestli budu spát, dám si něco k jídlu, něco uklidím nebo si budu hrát na počítači... Snad se časem nějak zlepším v organizaci času a třeba zase začnu kreslit, když jsem dostala ty úžasné pastelkové akvarely. yay

Teď si uděláme takový menší throwback a podíváme se na poslední chvíle s melounem Vilibaldem, než ho vystřídal žížal Tobi.

 22.6.2016  32.týden
Šaty jsou velikosti  S a nejsou těhotenské!  To panečku letí sebevědomí do nebe, když si to člověk na sebe oblíkne v melouním stavu a ještě mu je to velké. :D

 15.7.2016  36.týden
Šaty, do kterých bych se vešla jsou všechny s břichem moc krátké, takže prostě legíny, legíny a zase legíny ....

16.7.2016  36. týden
Nejezte pecky od melounu! Já teda nejim ani meloun takže netušim, kde se to vzalo...
Tyhle harémovky jsem si moc oblíbila, jsou z lehoučkého materiálu a v pase mají jen dvě kloboukové gumičky takže na břicho úplně super, nic netlačí. Byla jsem v nich doma furt.

 10.8.2016  39.týden
Všichni mi říkali, jak mi vypopne pupík ale nevypopnul! HA!

6.9.2016  3.týden
Výměna Vilibalda za Tobiho proběhla 16.8. a o této akci si tady radši žádné záznamy dělat nebudu, abych na to hezky zapomněla a chtěla pak vůbec ještě to druhé dítě, co máme v rodinném plánu někdy za tři roky...

Co bude příště na programu dne? 
To nikdo neví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...