18. 7. 2016

Koncert LotR: the not very "hate free" post...

Přesně před měsícem jsme se s mužem, bratrem a švagrovou vydali na výlet do Prahy do O2 Arény.
K Vánocům jsme od rodičů dostali vstupenky na koncert Pána prstenů (přesněji tedy Společenstva Prstenu, mého nejoblíbenějšího dílu (Deal with it, muži!)) a já se těšila jako malá. Film už jsem věky neviděla (protože u něj moc brečim :D ) a s živou hudbou a sbory k tomu jsem předpokládala epický zážitek.
 A kdyby šlo jen o film a hudbu, zážitek by se epickým skutečně stal... Bohužel zázemí a organizace naprosto zklamala... 
Ano, na lístku bylo napsáno, že nás pustí do areálu již o hodinu dřív ale kdo měl tušit, že pokud člověk o tu hodinu dřív nepřijde, tak bude stát ohromnou davovou frontu, protože se organizace rozhodne otevřít jen půlku vchodů? 
Na místo jsme přišli patnáct minut před, zařadili jsme se na konec fronty a krásných patnáct minut po začátku vystoupení už jsme si sedali... a to jsme byli jedni z těch šťaštějších. Když jsme dorazili na svá místa, tak teprve nastupoval sbor a tudíž jsme vlastně o nic nepřišli... Naproti tomu Rouwi, která byla ve frontě ještě o deset minut dříve než my, přišla témeř třičtvrtě hodinu po zahájení koncertu... a takových lidí bylo mraky. Takže ještě hodinu po zahájení koncertu do arény neustále proudili lidi, svítili si na cestu telefony a dohadovali se kde vlastně sedí... nicely done...
Beztak tam tu ochranku podezřívám z toho, že pak ke konci ty lidi už vůbec nekontrolovali aby je dovnitř vůbec dostali.
Co se našich míst týče, na to, jak byli lístky drahé, jsem čekala rozhodně víc... místa. Tady se člověk cítil jak v hordě skřetů. Koleno na koleni, rameno na rameni... Někdo se někde pohnul a vy jste dostali kolenem do zad. Asi čekali, že přijdou jen hobiti? A ani ti by nebyli spokojení protože místa do stran taky nebylo zrovna moc... Kdybych neseděla mezi mužem a švagrovou tak to asi nedám... (nemám ráda, když se musím dotýkat cizích lidůch, vedle kterých jsem nucena sedět... neuvěříte jak hubená dokážu být, když si vedle mě v SAčku sedne cizí tlustý pán....) 
Nemluvě o tom, že coby těhotná jsem myslela, že v tom strnulém sedu asi po deseti minutách umřu. (A skutečně si nevymýším, protože jeden těhotný pár asi po patnácti minutách odešel a už se nevrátil...) 
Koncert byl ale jinak krásný. Tedy hned jak se lidé usadili a muž mi přestal do ucha citovat Pána pařměnů... Sbory byly epické a bylo hrozně zajímavé slyšet ty různé drobné odlišnosti od napostoulachného originálu. Sem tam byl slyšet nějaký nástroj víc nahlas nebo byl úplně navíc. Bylo to nádherné ale do O2 Arény už na takový koncert nejdu ani kdybych seděla ve VIPčku...


Taky jsem hrozně řešila v čem jít... kromě břicha jsem řešila, že jdu vlastně na filharmonii a to se očekává oblečení alespoň jako do divadla, ale zároveň jdu do sportovní haly, což poněkud podrývá snažení vypadat hezky... 
Nakonec jsem vzala to, do čeho jsem se aktuálně vešla a bylo to pohodlné na cestu autem z Plzně a další cestování po Praze...
Udělala jsem si hrozně cool copánkový účes, který není radši vidět. :D
Nutné elfské doplňky, které tam měl skoro každý :)

Tak příště zas nějaký kytky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...