6. 7. 2016

Kaktusy

Jak jsem psala nedávno, byli jsme na výstavě kaktusů. 
Muž se na to sice moc netvářil ale jelikož nás na něj bylo víc (a teď nemyslím našeho nevylíhnutého aliena, ale pražskou delegaci na výletě), neměl nakonec na výběr a byl do obřího stanu vtáhnut. 
Uvnitř byla půlka stanu věnovaná výstavě a druhá prodeji. Muž byl již dopředu důrazně ujištěn, že bez nového kaktusu neodejdu a tak pak se mnou statečně chodil po prodejní části a dokonce si i jednoho maličkatého kaktuska vybral sám. 

Měla bych se odnaučit fotit jenom čtverce... Tady jsem ty fotky alespoň zašudlala dohromady i když ve finále je to zase čtverec... no nic třeba příště... 

Tohohle krasavce měla (a možná ještě má) moje mamka. Je to ale naprostý zabiják záclon.

Detaily ty asi taky budu fotit furt. Místo fotek z výletu mám dycky jen hromadu fotek kytek nebo jiných věcí, které mě zaujali a jen výjimečně i třeba nás, jako důkaz, že jsme někam taky došli. :D
 A zde naše modelka Darcík předvádí sbírku nových přírůstků včetně původního osazenstva. 
(část  kaktusů je tedy ještě v karanténě, kvůli nějaké hnusné vlnatce (asi), které se nemůžu zbavit...) 
A ano mám úchylku na neostnaté a chlupaté kaktusy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...