21. 6. 2016

Těhu outfity 1

Někteří nejspíš již zaznamenali, že to, že jsem otěhotněla, nijak zvlášť nezměnilo mé vzorce chování, nezačala jsem všude postovat miliony fotek mimin (ačkoliv mám nástěnku na Pinterestu, s věcmi, které se mi líbí speciálně proto, aby moje maminka věděla, co má nakupovat až na to přijde...).
Také si o sobě nemyslím, že jsem žářící, sexy bohyně plodnosti.
Od té doby, co se mi začalo víc ukazovat břicho, se cítím spíš jako brambora. Ale nechápejte mě špatně, já brambory miluju!
Někdo mi na FB poradil, že si mám své rostoucí břicho dokumentovat abych měla památku. (A vlastně se to bude hodit i jako porovnání či připomínka, až budu těhotná znova.)
Dřívější fotky, než ty co ukážu, žádné nemám, nebylo co dokumentovat. Břicho mi narostlo téměř skokově. (Jelikož jsem už předtím měla špíček nebyl na začátku žádný přírůstek vidět.)


2.5.2016 25. týden
Mám to spočtené na týdny... měsíce jsou děsně zmatečné. Všude se říká, že těhotenství trvá 9 měsíců a pak otěhotníte a zjistíte, že to musíte počítat na 10. (ačkoliv těhotní skutečně jste jen něco kolem těch devíti)
Poslední outfit v sukni... teďka už se nacpu leda do některých šatů...

6.5.2016 26. týden 
V neobtažených věcech, jsem ještě nevypadala těhotně... minimálně z dálky.

20.5.2016 28. týden 
Sem tam taky nechci být úplná myša a tak vytáhnu nějaký ten extravagantní kousek. ale většinou jsem taková těhotná tuctovka. Stejně jsem většinu šatníku předělala z lolity na geek, takže mám plnou skříň legín a trik s obrázkem. :D

26.5.2016 28. týden 
Do divadla, rozhodně ne do práce.

14.6.2016  31. týden 
Legíny a dlouhý trika to jistí. (pokud legíny nemají moc těsnou gumu :D) Naštěstí je to teďka in, takže se dá všechno docela snadno sehnat. A abych se přiznala je to strašně pohodlné a docela mě to baví. Takhle víceméně beztrestně chodit po ulicích v teplákách. yay Po x letech ve sto vrstvách a spodničkách je to vítaná změna. (Já vím, je to lajdáctví!)

17.6.2016  32. týden 
Na to, že jsem přibrala zatím 7 kilo dobrý pupík... Ale tuším, že se mi tak ještě zdvojnásobí.

Většina mého normálního oblečení už mi není. Všechno, co není elastický nebo dostatečné dlouhý bylo odsunuto. Přímo těhotenského oblečení mám ale asi jen tři kusy. Kdybych byla těhotná na podzim/zimu bylo by to asi mnohem horší.

Příště post bez břicha. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...