27. 8. 2012

Otázky na den 7.-10.

Tentokrát to bude hromadná odpověď. K následujícím otázkám toho nemám moc co říct, tak jsem to sfoukla v jednom velmi krátkém článečku.









  •  7. den – tvé znamení horoskopu a jak si myslíš, že to na tebe sedí

O horoskopech toho moc nevím, musela bych se poradit se svou tetou, která se v něm vyzná aby mi pomohla. Občas si přečtu v knížce, jak to má se mnou vypadat na další rok a celkem to většinou pasuje...
Mé znamení jsou vzdušní Blíženci. V čínském horoskopu je to potom Drak.
Obě tahle znamení na mě částečně sedí. Díky mé hodině narození jsou to ale v obou případech umírněné verze. 
Co na mě nejvíc sedí je, že jsem mírně panovačná po drakovi a jsem celkem rozpolcená osobnost po Blížencích...

  •   8. den – chvíle, kdy ses cítil/a nejspokojenější se svým životem

Myslím, že momentální stav je výborný. :3


  •   9. den – jaká doufáš, že bude tvá budoucnost


  • 10. den – popiš svou první lásku a první polibek

Řeknu to oblíbeným slovem mého současného muže, které mě dokáže vždy rozčílit: "Budiž." On ho používá jako výjimečné pozitivum já spíše jako anglické: So so...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...