28. 8. 2012

11. den – nastav svůj přehrávač na náhodný výběr a napiš prvních 10 písniček, které přehraje

Musím podotknout, že aktuálně mám v iPodu 1714 písniček a takže pravděpodobně výběr, který mi naskáče bude velmi nevypovídající o mém hudebním vkusu. Mám ráda tolik hudebníků a tolik žánrů, že deset písniček je opravdu malý střípek... Asi někdy udělám pár článků o mojí aktuálně oblíbené hudbě, kterou poslouchám pořád dokola... :D



Aia Hirano - Motteke! Sailor Fuku

Opening k anime Lucky Star, které jsem ani neviděla... nicméně písnička je natolik úchylná, že se u mě ujala... A openingů a endingů k anime mám celou fůru z mé otaku éry...

Rasmus - Guilty
Klasická rádio vypalovačka... taková ta hudba co se k vám dostane prostě proto, že jí všude pouští... ale líbí se mi i teď...

Clannad - Almost Seems (Too Late to Turn)
Clannad z mého keltického období asi před deseti lety. Taky se mi pořád líbí, když na to mám náladu. :3

Mike Oldfield - Mont St. Michel
Mike... stejná krevní skupina jako Clannad...  Pár let jsem při jeho hudbě usínala, když se mi kroutilo CDčko v diskmanu...


Rammstein - Ich Will
Další taková rádiová věc. Němčina tu zní skvěle, občas si stále ráda "zanadávám".
 

Blackmore's Night - Way to Mandalay
A zase keltské období...
 

Čechomor - Větříček
 tohle taky...
 
Electric Light Orchestra - Do Ya
ELO... hudba jíž jsem krmena od dětství. Mám moc ráda.

Boney M. - Rivers of Babylon
Jde se pařit na diskošku!
 
Abney Park - The Only One
A konečně nějaká novější věc... steampunková skupina znám je tak tři roky... A chybí mi poslední album... snad něco obdržím k svátku. XD

3 komentáře:

  1. Zajívé, koukám že máš docela široký záběr hudby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velmi velmi široký... a to se sem ty nejlepší písničky ani nedostaly... :3

      Vymazat
  2. jééé,ELO a Rammsteiny? Wooow! jediné co mě neoslovuje je Čechomor a anime opening, všechno ostatní very me gusta:) A Majka Oldfílda mám taky ráda:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...