7. 8. 2012

Mikešky: česko-japonské ponožkové krásky

Před nedávnem se mi ozvala majitelka nového internetového obchodu s punčochovým zbožím. Ne ale ledajakým. Veškeré ponožky, podkolenky nebo nadkolenky, které tam najdete, mají jednu společnou věc a tou je japonská krajka. 

Mikešky, jak se tyhle ponožky s krajkou nazývají, jsou ručně dělané ponožky inspirované barevnou a roztomilou módou Japonska, kde majitelka obchodu nějakou dobu pobývala. Proto taky není náhoda, že veškeré krajky jsou právě z Japonska.
V obchodě naleznete jak mikešky pastelových barev, kteréžto jsou mými favoritkami, tak i všelijaké pruhované, kytičkované nebo ponožky pro úplně mrňavé slečny.

Domluvily jsme se s majitelkou, že mi pošle jeden pár, abych mohla udělat recenzi jak na služby tak samotné mikešky a dát tak o nich vědět dál lidem, pro které by takové ponožky byly téměř darem z nebe. Nebo pro mě alespoň jsou protože jsem maniak na punčochové zboží.

Domluva probíhala bleskurychle a majitelka mi ochotně nabízela mikešky přesně podle mého vkusu. Mohla jsem si vybrat přesně krajku a ponožku, kterou jsem chtěla. Mě se ale na stránkách zalíbily černé mikešky nad kolena a tak hned první pracovní den po domluvě byly mikešky odeslány ke mě a já je druhý den už měla na stole.



Mikešky dorazily se třemi vizitkami, ručně psanými pokyny a informacemi a kolíčkem na prádlo s logem firmy,  kterýžto mě mile překvapil. 
Nadkolenky jsou kvalitní a příjemné na dotek, krajka je na ně našita pravděpodobně v nataženém stavu. Na ponožkách to nevadí ale na nadkolenky bych možná našila ještě o nějaký ten centimetr krajky navíc, aby při nošení zůstala víc nařasená. 
Krajka sama o sobě je velmi jemná, žádný umělý lacemonster, a nádherně detailní.

Já osobně jsem velmi spokojená a určitě si z tohohle internetového obchodu ještě lecos objednám, protože krajkových ponožek není nikdy dost. Zvláště pak když je často nosíte.
Na podzim se prý chystá nová várka především podkolenek a nadkolenek a tak se hodně těším ačkoliv můj bankovní účet asi nebude stejného názoru.

Mikešky jsou ponožky na českém trhu ojedinělé, sem tam sice nějakou tu krajkovou ponožku v obchodě potkáte ale jste velmi limitovaní výběrem. Mikešek je naopak velká škála takže si v nich můžou vybrat všichni příznivci nejrůznějších japonských street fashion stylů jako lolita, dolly kei nebo cult party kei. Díky barevnosti si tam pak vyberete i něco pro fairy kei, spank! nebo opomíjenou decoru.

Navštivte internetový obchod Mikešky a zkuste mi říct, že si tam nevyberete. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...