6. 8. 2012

1. den – tvůj současný vztah; jsi-li nezadaný/á, piš o tom, jaké to je být single

Na to, jaké to je být single už si téměř nevzpomínám... Posledně to  nebylo moc šťastné  a  už vůbec nebylo zábavné ačkoliv jsem byla v tom období na spoustě akcí. Naštěstí to ale bylo docela krátké období, ze kterého mě vytáhl můj současný muž...

Nejsem stavěná na to abych byla sama. 

Jak jsme se seznámili si snad radši nechám pro sebe. Dalo by se to ale přirovnat k lásce na první pohled, protože jeden den jsem se vůbec neznali a do týdne jsme spolu už chodili. Chemie! Mno kdybyste chtěli slyšet celou tu historku možná vám jí s pár promile v krvi povyprávím, když se mě šikovně zeptáte. :D
Momentálně se nacházím na vrcholu blaha. Jsem naprosto spokojená a šťastná. Můj muž je úžasný a miluju ho jak to jen jde. On mi oplácí stejně.
Jsme spolu už (nebo teprve) něco přes rok a tři čtvrtě a ještě se nedostavila apatie ani nuda a přetrvává růžová zamilovanost. Sami o sobě říkáme, že jsme nechutní ale nemůžeme si pomoct a musíme se k sobě pořád mačkat. 
Rozumíme si. Máme hodně společného ale zároveň nejsme jako vejce vejci. Máme společné i rozdílné zájmy, které u druhého respektujeme, případně do nich mírně fušujeme aby se neřeklo. XD
On mluví, já poslouchám. Já mluvím, on neposlouchá. xD Je to zábavný společník, takže nás můžou kamkoliv zvát a nebude s námi nuda ačkoliv já sama řeknu třeba jednu větu. Téhle vlastnosti si hodně cením, protože sama jí nemám.
Jediný krůček, který chybí, abych byla na absolutním vrcholu štěstí, je zařídit si společné bydlení. Jelikož ale oba aktuálně bydlíme v jiném městě a jsme v něm vázáni svou prací, budeme si muset ještě chvíli počkat a vystačit si prozatím se společnými víkendy.
Mno radši už konec oslavné písně ať se mi můj milý svým naboostovaným egem neodpálí na Mars ... xD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...