11. 8. 2012

2. den – kde bys chtěl/a být za deset let

O tomhle mám celkem jasnou představu, ačkoliv si netroufnu odhadnout, jestli to bude zrovna za deset let vypadat opravdu tak, jak si maluju.

Každopádně není to nic světoborného.

Jsem rodinný typ.
Ačkoliv většina mých kamarádek jsou naprostý opak.
Chci mít děti a vozit je do školy a na kroužky jako to dělá dalších x milionů lidí-rodičů na planetě. Chci dělat víkendové obědy, kdy se celá rodina sejde u stolu. Chci jezdit na prázdniny k babičce na chalupu. 

A minimálně to "chci mít děti" chci stihnout do třiceti let. Což mi jen tak mmch bude už za necelých 6 let...

Chci mít dobře placenou práci abych se/či rodinu mohla trochu rozmazlovat a nemusela se nijak, nebo tedy ne tolik, omezovat v návycích, které mám teď. Na tomhle bodě aktuálně nejusilovněji pracuji a myslím, že se mi to docela daří.

Než budu mít děti chci ještě stihnout trochu se pocourat po světě. Do Japonska se asi nikdy nedostanu ale do Londýna a UK nebo jiných evropských zemí bych se snad stihnout kouknout mohla. Ráda bych stihla výlety jak holčičí s nájezdy na obchody tak s mužem po nějakých památkách.

Co nechci je zbavit se svých koníčků v důsledku plánovaného rodičovství. Už teď je mám na takové omezené míře, že víc už snad ani omezovat nejdou. 

Docela nuda co?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...