30. 8. 2012

13. den – kam by ses rád/a podíval/a nebo přestěhoval/a

Takže 12. den jsem zase přeskočila, protože povídat tu heslovitě o tom, jak ráno vstanu, jdu do práce a po pátý jdu zase domů zaparkovat se k počítači není dostačující obsah na samostatný článek a ten den jsem vám víceméně popsala teď... úžasné že?
Dneska se budu věnovat tomu, kam bych se všude chtěla podívat...
... a kam se tak z 90% nikdy nepodívám, pokud se můj plat aspoň desetkrát nezvětší. :D A dva roky prázdnin by mi na to stejně nestačily... Obecně mě zajímají přírodní památky, takže to víc rozepisovat nebudu. Pak jsem taky úchyl na staré baráky... Takže kdejaké město s historickým centrem mě dokáže nadchnout... a teda chtěla bych vidět mrakodrapy... a objela bych polovinu zábavních parků na světě.... a různá světová muzea... a místní restaurace xD
Pokusím se teď být trochu specifičtější ale určitě na něco zapomenu...

Evropa
Hlavní města a takové ty známé památky typu Versailles, Koloseum apod.... problém je, že nesnáším davy... V Praze jsem si už tak nějak zvykla, že se kolem Orloje nedá často projít ale nevím jestli bych takhle přežila i památky v třeba Itálii... 

Anglie
Velká Británie u mě byla vždycky zemí no.1. Ještě než jsem se začala zajímat o Japonsko chtěla jsem do Anglie. Je to neskutečně romantická země a to ve všech smyslech slova romantický.
- Londýn
- Stonehenge
- River Cottage nebo River Cottage canteen v Plymounthu nebo Axminsteru
- Westminster Abbey
- Royal Mile

Irsko
You know... leprikóni a ovce... :D
-Dublin

Nový Zéland
-Hobitín :D

Japonsko
-Tokyo
-Disneyland
-Muzeum Ghibli
-Kyoto
-Fuji
-je mi jedno jaký onsen

USA
Comic Con
je mi jedno jaký lolita con/panel...
Los Angeles
San Francisco
Orlando
-Universal´s Island of Adventures
-DisneyWorld


no už mě nějak dál nic dalšího důležitého nenapadá... Tak to asi pro zatím bude stačit...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...