17. 4. 2013

Simple blue dress and gold spikes

Hello!
Few days ago the spring finally started here in my country!!
It was sunny day and I can wear my new tights, that I bought some months ago but can't wear them because of freezing weather.
I also wanted to take out my spikey boots for a walk (you really can't walk in them properly), so I put together this simple outfit.
Yes I can be a trendy person too. and I like spikes, that are so cool lately. I think they are super sexy... (yet my boyfriend hates them :D)


Something different than my usual laces and flowers, I know... :D 

3 komentáře:

  1. Tohle můžeš zařadit do programu "Díváme se na Veneu" ^.^ , jinak se chci zeptat, jsou ty boty pohodlné? uvažuju o podobných ale nejsem zrovna podpadkový typ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mno já jsem podpatkový typ ale v těhle botách jsem ráda když ujdu 50 metrů na tramvaj a v ní si pak sednu :D
      běžně dobíhám MHD na 10cm jehlách ale v tomhle se musíš soustředit jenom na to jeslti vůbec ještě jdeš nebo jestli už padáš... nevím čím to je... podpatek sám o sobě je sice vysoký ale docela velkou část ho vyvažuje platforma, myslela jsem si že to bude v pohodě ale není no...

      Vymazat
  2. Mně se ty boty hrozně líbí,ale mám stejný problém jako Kameko - válčím dokonce i s RHS,takže tyhle nepřichází v úvahu. Jinak souhlasím,že jsou super sexy..ale on celkově ten outfit, punčošky nemají chybu a šaty Ti naprosto seknou.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...