10. 9. 2012

Otázky na den 16.-20.

Zase jedno hromadné shrnutí otázek, spíš proto abych vůbec někdy jedno celé tohle 30-ti denní meme udělala. :D

16. den – tvůj názor na mainstreamovou muziku
Abych se přiznala nejsem ani pořádně schopna určit, co všechno je mainstreamová hudba. Poslouchám cokoliv, co se mi líbí i kdybych to poslouchala jenom měsíc v kuse a pak už si to nikdy nepustila... Jaký je to styl je mi taky docela jedno... Na druhou stranu neposlouchám MTV, Óčko, Evropu 2 a podobné stanice takže jde asi většina mainstreamové hudby mimo mě, dokud se to neobjeví někde u mých přátel na FB... Názor je tedy takový, že jí klidně budu poslouchat když mě zaujme...

17. den – tvé úspěchy a neúspěchy za poslední rok
Jsem neuvěřitelně splachovací a flegmatický člověk... Na neúspěchy okamžitě zapomínám a úspěchy nějak neregistruju... Ať mi řekne někdo jiný, co považuje za úspěch či neúspěch, já to nějak nevím...

18. den – v co věříš
Jinak věřím na takové ty věci jako: láska, rodina,...

19. den – kdy jsi nerespektoval/a své rodiče
Já jsem vždy své rodiče respektovala a respektuju... skoro celou pubertu jsem proseděla na internetu a na tyhle pitominky jsem nějak neměla čas. :D

20. den – jak důležité je podle tebe vzdělání 
Vzdělání je důležité. Je důležité k tomu aby se člověk mohl najít práci... je už pak jedno jestli máte učňák nebo tři vysoké školy. Hlavě když vás vaše znalosti umí uživit.
Sama mám jenom maturitu a udělala jsem si rekvalifikační kurz jenom proto, abych měla papír a velký červený puntík v životopise. Jsem docela spokojená a vysoká škola mi nechybí. Nejsem studijní typ a pokud si věci nepamatuju rovnou ze školy, tak se neumím je naučit sama... zvlášť je-li to něco nudného. A rozházený rozvrh vysokých škol mi opravdu nedělá dobře... :D
Co nechápu jsou lidi-věční studenti... Tím nemyslím, že někdo studuje víc škol nebo se po jedné vysoké přihlásí na druhou a jde jim to, něco jim to dává a u toho jsou schopni si svými schopnosti něco vydělat. Nechápu lidi, co se poté, co je už podruhé vyhodí v prváku ze školy, docela bez okolků hlásí na třetí... Chudáci jejich rodiče... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...