5. 9. 2012

15. den – tví oblíbení blogeři

Dnešní článek o oblíbených blogerech bude asi objemný ačkoliv jsem se snažila vybrat jen nejoblíbenější nebo nejčastěji navštěvované blogy. Ke každému blogu jsem se taky napsat o čem přibližně je, ale těžko říct, jak moc se mi to povedlo. :D Každopádně si myslím, že většinu těch blogů budete znát a pokud je znát nebudete tak proto, že vás nezajímají...





- úžasná hrozně moc milá švédská elektrogothička, modelka, maminka tří dětí a skvělá hospodyňka... 
-modelka, lolita, majitelka obchodu s parukami Lockshop
- britský street fashion blog
-fashion blog jedné britské tlusté holky, majitelka obchodu Dolly Darling
- blog o korejské popkultuře
-sweet lolita blog finské lolitky
-osobní blog britské classic lolitky Sap žijící aktuálně v Japonsku 
-blog o geek vychytávkách
-cestovatelský cute blog s pullipkami
-fashion blog německé lolity
-osobní blog britské lolitky Pixie-late
-osobní blog americké lolity Oli
-sweet lolita, fairy kei a street fashion blog
-mno Taurwenin blog snad všichni znáte ne?
- finský gothic, EGA fashion blog
-lolita fashion blog
-blog německé hime gyaru a hime lolity
-blog creepy věcí
-to je blog Haru samozřejmě
-gothic lolita, EGA fashion blog
-blog alternativní modelky
-bývalá classic lolita... chodím tam už víceméně ze setrvačnosti

Jen tak pro zajímavost aktuálně na bloglovinu sleduji celkem 82 blogů a webů z toho 25 jsou české. A to jsem nedávno dalších cca 20 vypnula...
Proto je pro mě obrovské utrpení když musím být třeba jen 4 dny bez internetu... mám pak totiž opravdu co dohánět. :D

1 komentář:

  1. Tyhle posty zbožňuju =) vždycky objevím ňáký žůžo blogy, který ještě neznám - teď zrovna blog Chokelate, já jsem myslela že ona má jenom tumblr !
    Teď můžu na její fotky koukat dvakrát tolik ho ho ho

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...