12. 9. 2012

Otázka na den 22.-30.

Poslední shrnutí otázek a meme je hotové!! Tímto dnem také končí čeština na tomto blogu. Všechny následující příspěvky už budou pouze v angličtině. Neumím anglicky nijak perfektně ale tohle mě donutí  se ji alespoň o něco lépe naučit.
Tak pojďme na to...

22. den – jak ses změnil/a za poslední 2 roky
Nepozoruji na sobě nějakou valnou změnu... jsem šťastnější...
Nebo někdo něco vypozoroval?

23. den – 5 obrázků známých dívek, které jsou podle tebe atraktivní
WTF is this question? Úplně téhle otázce nerozumím takže řekněme že si mám vybrat z hereček, protože ty jsou známé... možná se mi občas bude krapet plést atraktivnost a sympatičnost ale tak co... a teyd mám jich oblíbených mnohem více než pět... tyhle nejsou ani nejoblíbenější jen mě první napadli...
(jako asi má úchylku na tmavé typy neboco :D)

Vivien Leigh

Keira Knightley 

Audrey Hepburn

Elizabeth Taylor

Cate Blanchet


24. den – tvůj oblíbený film a o čem je
Prosím podívejte se zde. Zase jako obvykle nejsem si schopná vybrat jeden film...

25. den – někdo, kdo tě fascinuje, a proč
Fascinují mě lidi, kteří se umějí nalíčít a pak chodí s extrémním make-upem povenku... Z "našich" lidí Taurwen a KK... jinak obecně elektrogothici, cyber a podobná individua...
Je to hrozně cool ale já jsem na to z nějakého důvodu posera a taky se tak nalíčit neumím...

26. den – jaký typ lidí tě přitahuje
Evidentně tmavoocí a hnědovlasí... (s vadou řeči :D)

27. den – jaký problém jsi měl/a
Měla jsem problém vymyslet na všechny tyhle otázky odpověď... a tak jsou některé odfláknuté...

28. den – něco, co ti schází
Přítomnost mého muže do deseti kilometrů ode mě...

29. den – tvé cíle na příštích 30 dní
Chci být co nejdéle se svým mužem. Chci se účastnit několika photoshootů.

30. den – tvé úspěchy a neúspěchy za tento měsíc
None...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...