10. 1. 2012

Daily Lolita Favourites: Prosinec

Ačkoliv je úvodní obrázek tak krásně zimní, dnešní várka neobsahuje ani centimetr sněhu a jen jeden vánoční stromek! Zajímalo by mne, jestli je to tím, že letošní zima se zatím ještě nerozjela nebo jestli je to proto, že jsou všechny lolitky, které jsem do dnešního postu vybrala, z teplých krajin...










První slečna, kterou jsem si vyhlédla, je zase ze Švédska... Vždy perfektně sladěno jak barevně tak potiskově...

Nic zázračného taková nerdí nebo hipsteří loli, ale jsme mírně zatížená na tyhle gróse drdoly...

 Přesně dle mého matchy matchy vkusu. Ty mintovo-růžové outfity jsou tak nádherné!


 
Já prostě potřebuju šaty s potiskem obrazů!

Tohle je hrozně super! Malý cínový vojáček. A nejlepší jsou ty tvářičky.

Komentář autorky: "I like to call this my "petulant 4-year-old" look."
Miluju lolitky v pořádných botách. Lodičky se prostě hodí ke všemu. Ať se jsou všechny tea party shoes vycpat, protože TYHLE boty vypadají k lolitě super!

Krásné outfity a krásné boty!

Tu jsem si nemohla odpustit...

Tahle slečna je naprosto geniální. Koupila si tři antique clock sukně z BL a ušila si z nich tyhle překrásné šaty. Kdybych byla tak šikovná, taky bych to udělala neb se mi tenhle print moc líbí ale full shirring bych si nikdy na sebe nevzala.

2 komentáře:

  1. Miluju kombinaci růžová + červená ♥ včera jsem si málem koupila v BL tu čokobery sukni, ale NE...nesmim si koupit další růžovou věc TT__TT

    Ty botky na podpatku, co má ta slečna v zelených šatech jsou tak krásný - takový akorát, kéž bych na podobný narazila někde u vietnamců =)

    A šaty ze tří BL sukní jsou dost funny =D to muselo být takový práce !

    OdpovědětVymazat
  2. miluju cínového vojáčka, zasloužil by si pořádný fotošůt.
    A šaty ze sukní - sice se mi stylově nelíbí, ale kurva smekám...! šikovná žena, nebudeme se s ní kamarádit? :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...