18. 1. 2012

Casual wardrobe post


,aneb co se nevešlo do loli postu. Tenhle post po mě ve skutečnosti chtěl můj muž už někdy loni. Občas se na něm totiž dožaduji odpovědi na otázku: "Co si mám vzít na víkend na sebe?" a jelikož je to pro muže obecně velmi záludná otázka, nedivím se, že mi odpovídá dokolečka dokola asi tři věci. Chápu, že si nepamatuje sukni, kterou jsem onehdy na sobě měla a spíš si zapamatuje barvu spodního prádla pod ní. Tak tedy jsem tento post pojala trochu jako tahák pro něj, v dobách jeho největší nouze. XD


Moc těch věcí vskutku nebude. Hlavně většina letního oblečení je zakutaná v krabicích a opravdu nemám chuť vytahovat ještě ty, když jsem si právě dokonale uklidila skříň. Některé to oblečení se budu snažit nahradit fotkami z mojí pupe, ale stejně to nebude nic moc dlouhý post. Minisukně jsou malé a vejde se jich na jednu fotku poněkud více než objemných loli sukní. Ale přejděme už k věci.

Sukně

Tmavošedo-růžová sukně poděděna po mamince, je to moje jediná úzká sukně.
Světlešedo-růžová je úlovek se sekáče. Tu sukni mám moc ráda ale není vhodná do větrného počasí, neb široká skládaný kanýr má ve zvyku zvedat se vskutku vysoko. xD
Botičková sukně je láska na první pohled z výprodeje v Pimkie, je to moje jediná balónová sukně.
Ten černý flek je sukně z drobně puntíkaté krajky z výprodeje v Takku.

Kytičkovaná sukně z ClockHousu.
Červená z CC Lucy.
Další černý flek je krajková sukně do pasu z Lidexu. Asi je míněná jako spodnička nebo postelová sukně neb nemá žádnou podšívku ale bloomersky to jistí.

Zděděno po mamince.
Ta modrá sukně je do pasu a má rozbitý zip, tudíž jsem v ní ještě nikde nebyla.
Proužkovaná kancl sukně s elegantními rozparky, které nevidíte je naprosto nezkombinovatelná s jakýmkoliv vrškem, který mám ve skříni.

Tutu sukně, co se nedají vyfotit.... samozřejmě od Ophelie...

Lacy miniskirt

Krajková sukně z Pimkie... Byla hrozně krásná, nemohla jsem ji tam nechat... jedna z mála věcí, které jsem koupila za původní cenu.

miniskirt navy stripes

Proužečková sukně z Orsay. Opět letní záležitost.

Šaty
Jo jsem úchyl na šedo-růžovou kombinaci ale bohužel se mi ještě nepodařilo sehnat podobně barevný kousek do loli šatníku.
Tahle šatovka je z Orsay, už jí mám asi sto let a pomalu a jistě mi přestává být přes prsa. Ale já se jí nevzdám!
Šaty, které jsem ulovila na v podzimních slevách v H&M. Jsou celé krajkové a můžu v nich vypadat, jako těhotná, takže je pro jistotu nosím s páskem. xD

dark blue summer drees

Letní šaty z Elektry, jsou krásně heboučké a prodyšné. Můžete v nich být hippie nebo elegantní podle dopňků :3

 
Další letní šaty z Elektry. Bezva variabilní. Můžou být buď polodnouhé do půlky lýtek nebo vykasané ke kolenům.
Obecně mám tedy casual šatů hrozně máááááálo... ale nějak nenacházím, co by se mi líbilo...

Kraťasy
Růžové kraťásky z Orsay. Kraťásky mě baví možná si časem ještě nějaké pořídím. Pokud to tedy nebyl jen hit sezóny.

Floral shorts
Letní kraťásky se škrtící gumou z Bodylinu. Jsou hrozně cute a nemůžu se jich vzdát. Byl to překvapující dárek od muže. :3

Kalhoty!!!!

Je to překvapující ale jo, mám kalhoty.... tyhle troje džíny a kostkované kalhoty jsou ony. Nejnovější jsou ty světle modré, které jsem si koupila cca před dvěma roky. Jednou za čtvrt roku dycky nějaké vytáhnu a provětrám aby se neřeklo.... většinou, když zaspím nebo jsem naprosto inspiračně vyšťavená. XD

Trička
Hromada potiskových trik, které se nedají dost dobře nosit s loli sukní, neb jsou dlouhé jak týden.
Meta tričko, tak nějak nosím na doma k teplákům xD
Tričko s hospodyňkou byl dárek od muže. Je vidět, že ho kitchen people vskutku berou....
Další dvě trička nezuším, kde jsem vzala asi Tally Veijl.

Modré pláčkové tričko z Pimkie.
Flakónkové z Tally Veijl.

Mno a viděla bych to na konec.... Další věci už nejsou tak záživné a rozhodně se mi je nechtělo fotit. Navíc tohle je většinová většina mého šatníku... když přičtete loli hadříky tedy... :3
Doufám, že jsem tu toho neumřeli...

2 komentáře:

  1. Já chci vidět Veni v kalhotech ! Znám tě tak dlouho a absolutně si to nedovedu představit =D

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá zatraceně good :D jelikož má Veni zadek, tak vypadá v kalhotech dobře :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...