21. 1. 2011

Sad smiles

Dnes dopoledne jsem jen tak bloumala městem.... skoro... Skoro, protože jsem chodila po měste s úkoly z práce a v pondělí ještě budu pokračovat... ale byla jsem pryč z kanceláře  a nikdo nesledoval, jak rychle pracuju a jeslti náhodou jen tak nekoukám z okna. 
Dokud jste nenastoupili do nějaké MHD, bylo všude téměř pusto. Jen auta, ptáci a opět napůl namrzlý a namůl roztátý sníh, který si, asi jako já, nemůže vybrat, která jeho podoba je lepší (horší).
Uvedlo mě to do zvláštní melancholické nálady a já přemýšlela o věcech, ve kterých jsem stále nováček a asi navěky i budu. Jak já někdy nesnáším svojí naivitu...

Tohle video miluju. 
Má překrásnou náladu. 
Přesně takovou, jakou mám teď.


1 komentář:

  1. To video má tak úžasnou atmosféru..*pořád si ho pouští dokola*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...