22. 1. 2011

I just don't get it...

Nemám vůbec čas kreslit... nemám žádné místo, kde kreslit... nemám stůl ani židli, jen postel... mám tablet, milion pastelek a tužek, papíry, blogy, čtvrtky... ale prostě ne... nic ze mě nevypadne...

Ani fotky skoro žádné nedělám... Nikam nechodím. Jen do práce, na srazy a domů. Jednotvárné... Není kdy fotit a ani co... ani jako "modelka" už jsem dlouho nefigurovala...

Moje umělecké cítění je částečně uspokojováno tím, že se obklopuji krásnými věcmi. Když teď zvednu hlavu vidím malý "rychloobrázek", malbu od mé sestřenice, zarámovanou fotografii dvou lolitek od zemotion a obraz, který by měl možná stárnout za mě, od KK.

Skříň je plná krásného oblečení a šperků. A ačkoliv sestavování outfitů je kreativní činnost, nějaký kousek ve mě je stále nespokojený.

Damien s Gabrielem si žijou svůj vlastní život... už jim ho nediktuji, ačkoliv to bylo zábavné. Jen si je občas volám na pomoc.

Nemám už ani čas prohlížet nové věci od lidí, které watchuji na deviantArtu... dnes jsem tam zavítala a zjistila, že mi můj táta předplatil vylepšený profil bez reklam a se spostou featurek na celý rok dopředu... už je to asi měsíc, co to udělal a já mu za to ani nepoděkovala... Asi mi tím chtěl něco naznačit... Je mi to líto...
Ale i bez mé přítomnosti moje galerie žije. Lidi favují moje věci. Zvláště tedy jednu. 140 lidí si jí favlo a 3419 se na ní vůbec podívalo... Přijde mi to skoro směšné...

http://fc00.deviantart.net/fs26/f/2008/078/6/7/Classic_Lolita_by_VeneaGlorthiel.jpg

Nemyslím si, že by to byl nějaký masterpiece... Ten outfit mi přijde naprosto příšerný, dneska už bych se tak neoblékla. Jako obvykle mám odfláknuté vlasy. Ale možná... možná z toho lidi cítí tu nadšenost, kterou jsem do toho tehdy vložila.  Moje první opravdové loli oblečení.

I am possesed by lolita
And I am little bit scared of it...
it takes all of my free time... even if I am interested in many other things -_-

Nesnáším svojí slabou vůli.

1 komentář:

  1. [Yorumi] Mám dojem, ža takhle se občas cítí asi každý. Takže hlavu vzhůru, bude líp :) Jednou, snad... Taky nesnáším svou slabou vůli. Ale z pohledu zvnějšku mi přijde, že ji tak slabou nemáš, jinak bys nedělala tolik věcí, co děláš :) A ta fotka je náhodou pěkná, však se říká, že v jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...