15. 8. 2012

První giveaway!

Sama se aktuálně účastním přibližně bambilionu giveawayí. Vůbec netuším, kdy končí a jaké jsou ceny už jsem dávno zapomněla. Nicméně tenhle nápad se mi moc líbí a tak jsem se po nějakém to přemýšlení rozhodla udělat svou první giveaway pro těch svých pár převážně tichých čtenářů.

Tato giveaway bude fungovat stejně jako všude jinde. Splníte alespoň jeden úkol a už jste ve hře. Úkolu je několik, čím víc jich uděláte, tím větší máte šanci vyhrát. Výherce pak bude náhodně vylosován a jeho jméno bude zveřejněno zde.

Cenu jsem se snažila vybrat takovou aby se líbila co nejvíc lidem a hlavně taky mě.

  • černé krajkové rukavičky bez prstů
  • klasická černo-bílá kamej na stříbrném řetízku
  • stříbrné náušnice-pohlednice s růžovými mašličkami
Jsou to všechno věci celkem běžné ale kamejí není nikdy dost, víte?

Giveaway poběží ode dneška celý měsíc. Článek s výhercem zde zveřejním 16. září. 
A teď už k úkolům.

Good luck

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...