9. 7. 2012

News from my wardrobe

Dneska jsem si byla zashopovat ve slevách po dlouhé době s mojí maminkou. V rámci aklimatizace na normální prostřední po dovolené to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat a tak mě zítra snad neklepne pepka, až se vydám ráno do práce... Ale teď už k novým věcičkám...
Vlastně jsem si toho dnes zas tak moc nekoupila... největší win byly plavky, které jsem marně sháněla už dva roky. Nicméně na fotkách uvidíte, co se mi povedlo nashromáždit taky za minulý měsíc... Myslím, že to tedy není úplně všechno ale nějak už si nepamatuji, co mi všechno přibylo neboť díky narozeninám jsem dostala velkou hromadu stuffu...


 Jak vidíte, tak se nějak nemůžu zařadit do žádného stylu... kupuju vše, co se mi líbí, alespoň trochu mi sluší a je pohodlné... (a taky na to mám prachy)
Triko z HMka ale koupené na VotočVohozu. Suknička od Ophelie, ponožky s Reservedu a plavky z Mark and Spencer.

Moc krásné plavky, které nebýt maminky nemám... nemám moc ráda, tenhle typ vršku a byla jsem přesvědčená, že mi nemůže slušet... opak je pravdou a já jsem naprosto nadšená. Doufám, že se o víkendu dostanu někam do bazénu.

 Většina jsou dárečky, až na růžový jezevšíkový set a prstýnky koupené ve slevě. (až na Nenyu)

Horní dvoje botičky z ebaye naprosto super mega awesome. Těm fialovým už jem stačila ochodit na FFku podpatěnku, takže brzo poputují s dalšími mými lodičkami k obuvníkovi. Květinové černé plátěnky jsou od místních vietnamců a černé "běhací ťapky" z New Yorkeru...

Pokračování příště...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...