16. 3. 2012

Lolita meme - Day 8

10 songs that inspire you for lolita.
Původně jsem myslela, že sem dám tak tři písně a pak už nebudu vědět... ale nakonec mě až zarazilo kolik písní, které mám opravdu hodně ráda, tolik koresponduje s mojí classic lolitou...
Některé, co jsem vybrala jsou poněkud jiného rázu ale pořád se hodí. Jsem podivně rozpolcena mezi dobro a zlo... Všude vystupuji jako zmateně dobrá postava ale zlo mě naprosto fascinuje a často se od něho nemohu hodnou chvíli odtrhnout... Avšak musí to být zlo elegantní.






1. Tuhle písničku mám ráda, ale může za to to video, že se pro mě ta písnička stala lolitkovskou... a to tak moc, že kdykoliv tu písničku slyším musím se obléknout do lolity...
Coldplay - Talk


2. Kanon Wakeshima samozřejmě a moje dosud asi nejoblíbenější Lolitawork Libretto


3.  Tahle písnička a vlastně celé album Ceremonials ve mě evokuje sice spíš elfy (I have no idea why... možná je to tou harfou?) ale krásností se hodí i k lolitě.
Florence and The Machine - Heartlines


4. Budu trochu cheatovat... Původně jsem sem chtěla dát píšničku Arrietty's Song od Cecile Corbel ovšem nenašla jsem žádnou hezkou verzi na YouTube (půlka nemá zvuk nebo jsou stažené kvůli právům -_-), místo ní vám sem dám video, kde jsou tři písničky s filmu studia Ghibli Arriety a ačkoliv tam není ta, kterou jsme původně zamýšlela stejně jsou to písničky moc krásné.
Cecile Corbel
1st song : a different world
2nd song : sho's lament
3rd song : the neglected garden


5. A zase harfa..... ujišťuji vás ale, že poslouchám i jiné věci a opravdu hodně odlišné... akorát tyhle jsou asi nejvíc lolita xD
Wisperlude remix z filmu Malá princezna


6. Zpět do Japonska... A opět jsem zjistila, že téměř všechna videa byla stažena -___-
Kalafina - Kyrie


7. Hupky dupky do nějaké alternativy... malinké...
Emiliana Torrini - White Rabbit


8.
Abney Part - Letter Between A Little Boy & Himself As An Adult


9. A teď si dáme jednu poněkud temnější...
Chiasm - Isolated


10. Tedy musím říct, že tuhle písničku znám z DDRka... a klip vidím teď poprvé... ale je krásně creepy xD (nedoporučuju těm, kdo mají strach z panenek...)
The Birthday Massacre - Blue

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...