9. 3. 2012

Lolita meme - Day 3

10 things you hate in lolita.
1. Když se musím vtlačit na jedno místo v autobuse a ještě se připoutat... Mučení spodniček T3T
2. Když se dělám dvě hodiny s účesem a pak když vylezu ven zjistím, že zuří vichřice.
3. Lidi, co nečtou pokyny!!!!!!!!!!!!!!!!! (To samozřejmě souvisí s Lolita centrálou....)
4. Hloupé výmluvy a lenost xD... (zase Centrála)
5. Viz obrázek...
6. Když někdo tvrdí, že musí nutně existovat nějaké psychologické a kdovíjaké důvody, proč se oblékám tak jak se oblékám... A důvod: oblékám se tak, protože se mi to líbí, nebere. Nejlépe ty důvody musí být v tom smyslu, že jsem byla týraná, znásilněná, jsem sexuálně flustrovaná a podobné nesmysly.
7. Hodně mě štve, že se nedají značkové věci prát a dost často ani namočit... Na to jak jsou ty věci drahé, jsou tedy hrozně moc křehké a šíleně náročné na údržbu a to navzdory tomu, že jsou určeny na běžné denní nošení.
8. Padající nadkolenky...
9. Poněkud složité svlékání při výskytu alkoholu v krvi. XD
10. Můj přítel nesnáší, když je utlačovaný spodničkami, když sedí vedle mě. xD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...