12. 12. 2011

Daily Lolita Favourites: Listopad

Ne, že bych nějak často chodila na daily lolitu.
To spíš obrovská nuda mě jednou za čas donutí pročistit si new feed na bloglovinu. Je mi líto to mazat, když už to watchuju a tak si hromadím spousty postů. Teprve když už je to číslo nových příspěvků neúnosné tak je procházím.
Vždycky jsem měla nutkání si ty nejlepší posty ukládat ale k čemu by mi uložené na počítači byly? Vím, že se na ně už nikdy nepodívám a jen mi budou rok strašit na ploše, než je zatřídím do správné složky.
Vymyslela jsem to tedy jinak.
Oblíbené outfity budu dávat na svůj blogísek a zabiju tak dvě mouchy jednou ranou. Budu mít místo, kde budu mít schované hezké obrázky a ještě udělám post na svůj lazy blog.XD
Tak tedy užijte si listopadovou várku.



Švédké lolitky jsou známé svým uměním kombinovat. Tohle sice není nic světoborného ovšem rozhodně to lahodí mému oku. Jednoduše zbožňuju tyhle barvy.

Klasika. Moje milovaná nepřekvapující. Bude jí tu ještě dost.

Ačkoliv The Black Cat, the Witch and the Apple Tree rozhodně není můj oblíbený AatP print. Tenhle outfit je dokonale sladěný. Nic nechybí a nic není navíc.

Outfit tady není moc dobře vidět ale ten makeup je naprosto úžasný. Údajně ku příležitosti tématické párty, na kterou šla jakožto Bambiho maminka. *cute*

Tanhle slečna má úžasný smysl pro klasiku. Teprve krátce stalkuju i její blog a jsem zatím naprosto nadšená. Vždy má nějaký zajímavý účes.

Další úžasný kousek. Průpovídka: "Máš na hlavě vrabčí hnízdo." dostává úplně nový smysl.
Bohužel slečna nepíše, jak na to přišla, protože to by mě opravdu zajímalo. xD

Úžasná kreslířka a malířka. U takového člověka se víceméně předpokládá smysl pro styl.
Typický AP head to toe outfit. Ovšem zlato-hnědá kombinace mě uchvátila.

Chci chci a chci.... dlouhé JSK od IW budou muset nutně být můj příští nákup, až si trochu ušetřím.
Taky chci vypadat takhle dokonale. A hrozně se mi líbí ty rudé vlasy.

Ten sestřih tomu dodáva hrozně moc šmrnc!

Úú úú kytičkované martensky s růžovými tkaničkami! Netradiční barevná kombinace a úžasné kousky ve vlasech.

Tanhle žena má úžasný vkus na boty. Mě teda jehlové podpatky v lolitě nevadí a to ani u sweet. Vypadá to pak víc dospěle. :3

Sweet lolita, která i přes dort na hlavě vypadá úžasně klasicky.

Katzixx ještě jednou. Tentokráte v paruce a stále krásná.

Další prolínání stylů. Bezvadně promyšlené.

Další talentovaná umělkyně, která kreslí vtipné lolití stripíky "ze života". 
Listopad byl asi ve znamení orvaných růžových keřů. xD *want*

Co dodávat... dokonalost. Více dlouhých sukní prosím!

Poslední z dnešní várky. Sweet punk! *_*

4 komentáře:

  1. (*_*) To je skvělý nápad! Taky nemám čas projíždět daily_lolitu, ale na krásné modely se vždy ráda podívám. A všechny modely zde vskutku krásné jsou, a jsou i zajímavé a inspirativní!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty krááááááso! Nadšení, nadšení, nadšení! Máš skvělej vkus a čich na úžasnosti! Vrabčí hnízdo vymyslela i má hippie kamarádka, vždycky jí všíchni říkali, že je to dívka s nejneupravenějšími vlasy na světě. Tak si do všech těch chumlů zapletla takovou tu falešnou sýkorku do květináče a občas si tam zapíchne spoustu peří. Vypadá to, jako by jí za ušima zemřel nějaký ubohý holub, někdy i bažant :)

    OdpovědětVymazat
  3. jů, to je skvělej nápad a pěkné outfity jsi vybrala. U mě vede ta žena s pírsingem v nose, tu stalkuju už dýl a nemá chybu. A pak mě moc baví ta Spankovní v té džísce. Krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle nápad ti chválím, aspoň se dostanu ke skvělým postům, i když daily_lolitu nesleduju. *_* Nejvíc mě uchvátil ten Bambi outfit, je tak dokonalý a ten make-up!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...