6. 5. 2011

*admires herself*

Tak jsem byla hrozně moc šikovná a vyrobila jsem si podpis.
A byla jsem ještě šikovnější a nastavila jsem si, aby se mi automaticky přikládal na konec každého článku, který si tu napíšu.
A musím se pochválit sama, když vám tu tak ošklivě mizí komentáře... (ne, že byste se v nich nějak předháněli ale vlastně proč taky XD) 
Mám to zkusit nějak řešit? Nastavit je jinak? Jestli to tedy jde. Teď přesně nevím...
No asi si nebudu trhat žíly - jednu z mála věcí, co mě na těle zatím nebolí. xD
Veni se rozpadá.
Ale stejně na zombie walk nepůjde.



Mám připraveno několik postů.
Některý by se vám i mohl líbit.
O pupe.
O Warcraftu.
O viktoriánských podivnostech.
Snad se mi je někdy podaří dát dohromady.
Mám spousty práce.
A musím během zítřka napsat anotace na svůj program na FF, kam doufám moc lidí nedojde. Vybrala jsem si speciálně velmi nezáživná témata pro náhodné posluchače. Víc jak pět lidí tam mít nechci. A příští rok si neberu víc jak tři hodiny programu. U mě jde kvalita přednášek s kvantitou prudce dolů. Jsem špatný řečník. I když mluvím o nečem, v čem jsem si stoprocentně jistá zadrhávám se a mluvím nesmysly. A stejně se do toho hrnu.
Jenže volňásky jsou volňásky mno... a ta pětikoruna, co dostanu, je na nějakou tu sváču taky dobrá.
I když asi jsem na takové věci příliš... hmm... hloupá? Nevyhovující. Nespolehlivá. Líná.
Proč mě v tom vůbec někdo podporuje, když vidí jak mizernou práci nakonec odvedu. 
Proč mi někdo rovnou neřekne, že je sice hezký, že se snažím, ale že na to nemám buňky...
Chtěla bych umět být pro něco zapálená.
Ale jsem příliš velký flegmatik a všechno je mi víceméně jedno.
Přidejte slabou vůli a nemá šanci na zlepšení. xD
No nic, přestanu si plácat játra... nebo ledviny?
Nene na sono jdu až v úterý. Docela se těším. hehehe
Od podpisu k ledvinán...
Velmi výživný článek... není-liž pravda?
Nu...
Raději...
Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...