26. 4. 2011

This really makes me sad...

Zjistila jsem, že jsem jeden z mála lidí, co skoro vůbec nechodí na loli centrálu... 
Přesto, že jsem její zakladatel a postuju na ní články. (Ačkoliv to v poslední době také často dělá rouwi.) 
A přesto, že se stále zajímám velmi aktivně o lolita módu.
Nečtu si komentáře, nečtu si LKD posty. 
Kouknu se tam sotva jednou za týden a jediné, co si přečtu jsou komentáře pod článkem s novinkami z butiků. Ostatní mě nebaví a nezajímá...
Fotky k LKD postům si prohlédnu již v mailu. Udělám si názor a už nemám potřebu ho psát pod článek na blogu.

Nějak mě opustilo... asi nadšení, by se to dalo nazvat?
Nebo je to tím, že jsem v lolitě už docela dlouho, mám fajn kamarádky a už nemám potřebu se snažit? Vnucovat ostaním svůj názor a být milá a cute a jánevímcoještě protože je to stejně k ničemu... V tomhle velmi obdivuji Pet a její nekonečnou laskavost a trpělivost.
Stejně každý musí přijít sám na to, co se mu líbí a co mu sluší a jak to správně dát dohromady. Projde si obdobíma a v tom nejlepším případě, se z něj stane lolitka s dobrým vkusem a schopností kombinovat. V tom podle mě nejhorším se zasekne v období experimentů a nikdy to nedotáhne do řádného konce.
Prostě mě asi nebaví česká komunita, dění a drama kolem ní...
Málo se snažíme.... jsme tak přehnaně tolerantní až jsme se stali laxními k něčemu, co tak milujeme. Nechceme být lepší... vždyť je to jedno, stejně mi to všichni pochválí... to nevadí, že se k tomu ty boty nehodí, co bych si pořizovala jiné, nikdo mi za to hlavu neutrhne... a to mě hrozně deptá.... občas nějaká ta hlavička dolů by neškodila... Občas by nějaké to plácnutí přes prsty při výběru oblečení pomohlo...
Víceméně si už lolitím sama pro sebe a nekopu za žádný tým, je mi jedno jestli mě někdo pomlouvá, cizí lidé mě nazajímají.
Trochu se kvůli tomu citím špatně... jako bych někoho zrazovala... ale už to ve mě nějakou dobu bublá a musela jsem to někde ze sebe dostat a psát tajemství mi přijde opravdu nesmyslné.
(Stejně se neumím vyjádřit nikdy dostatečně jasně...)

6 komentářů:

  1. vítej v klubu XD mě to už drží docela dlouho u mě se k tomu ještě přidává pocit, že jak sem přibrala, tak mi lolita nesluší...

    OdpovědětVymazat
  2. Veni, četla jsi můj poslední článek =D?

    Jsem na tom dost podobně, že mě nebaví česká komunita na to už jsem přišla. Proti těm nehodícím se botám jsem se snažila bojovat v tom tajemu no a k čemu to vedlo =D? Že jsem netolerantní bich, co si myslí že je nejkrásnější a všechno ví nejlíp a přitom má hrozný obočí a vůbec vlastně docela často jí to neladí...no a teď se zamýšlím nad tím jestli mě ještě furt baví vůbec ta lolita, začínám si v tom připadat dost jako kretén =/

    OdpovědětVymazat
  3. Katu: mě už to hlodá taky dýl...
    a podle mě jsi jedna z nejopravdovějších lolis, co tu máme xD

    Taur: četla jsem a i jsem ti tam psala koment a teďka jsem zjistila, že se tam neodeslal... no nic...
    mě lolita stále baví... sem tam se pořádně nafrilit a dělat obličeje na udivené lidi je zábava... mám ráda tu siluetu a stejně často nosím i jiné věci, takže se mi to tak nepřejí...
    Co mě nebaví je české lolita prostředí... a všichni ti "to je jedno" lidé a za každé situace "jé, tobě to sluší" lidé...
    A myslím, že umíš dělat hezkou lolitu a sluší ti to i když je vidět, jak tě to táhne teďka víc jinam... xD

    OdpovědětVymazat
  4. Taurwen: Taky jsem Ti ten článek komentovala, dost dlouhý komentář, a neodeslalo mi to, tak jsem se na to vykašlala, nechtělo se mi to psát znovu (jelikož text mi zmizel). Blogspot je mrcha.

    Jinak, Veni, k Tvému článku. Taky jsem dřív se snažila lidem radit, že ta sukně je moc krátká, že ty krajky nejsou pěkný, atd... ale pak jsem zjistila, že někteří lidi prostě maj radši kratší sukně a maj radši umělý krajky... a je to jejich volba, co si budou nosit, ne? Proč já bych měla všechny přetvářet "k obrazu svému", když někdo třeba nesnáší nosit prsteny, někdo třeba nesnáší podkolenky, atd.

    Veni, ty jsi takový příklad "katalogové lolity" - vždy všechno dle loli pravidel, nádherně sladěné. Jenže, ona ta katalogová lolita dost omezuje.

    Každý člověk je unikát a každý má svůj styl. Proč by se měl oblékat "dle předpisů", když by se v tom necítil, když by to "nebyl on"? Jo, možná to nebude vypadat tak nádherně, rafinovaně a načančaně jako katalogová lolita, ale ten člověk se v tom bude cítit svůj, a o to v módě jde.

    Móda by neměla být přísný seznam pravidel - "pokud se chceš oblíkat do nějakého stylu, MUSÍŠ je dodržovat do puntíku". Právě naopak, móda by měla být vyjádřením toho daného člověka. Člověk se nepřetváří dle pravidel módy, nýbrž móda by měla vyjadřovat duši člověka.

    OdpovědětVymazat
  5. Pet: to co říkáš, je samozřejmě pravda i to, že má každý jiný vkus apod... Já to všechno vím...
    Mě prostě asi mrzí, že skoro nikde kolem sebe nevidím tu lolitu, co mám ráda já... ačkoliv je to ta lolita "základní".... a tak nějak vím, že s tím asi nemůžu dělat nic jiného, než doufat, že se třeba časem nějaká taková lolitka objeví a já budu moc achat a ochat nad jejími outfity...
    a moda samozřejmě nemá přístá pravidla ale pokud jde o nějaký specifický styl musí se opravdu alespoň NĚJAKÁ dodržet, aby to bylo vůbec poznat ne?

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem sem psala komentář jeden z prvních, ale taky mi zmizel, nicméně byl podobného ducha jako ten Pet-chanin... víš co já asi vim jak to všechno myslíš, ale neztotožňuji se s tím, protože mě je prostě jedno, kdo má co na sobě. Nejlepší řešení bude, když budeš na LKD chodit a lidem psát, jak by měli co změnit, a my budeme dál "nám-je-to-jedno" lidmi. Tahle attitude asi vychází z každého osobnosti. Taky se mi leccos nelíbí, ale jsem tolerantní a neřeším to. A nelžu, nekecám, fakt to nedokážu víc prožívat! Mám dobré přátele, někteří z nich se oblíkají krásně jako třeba Ty, ale jiní mají styl co se mi třeba nelíbí ... a jim se nemusí líbit můj...
    a třeba i ráda někomu poradím když je tomu přístupný, a klidně řeknu s humorem kamarádce, že k tomu ty boty nějak nesedí...a neřešim.

    Nebude ti prostě stačit, když víš že jsou tady tací, kteří ochají a achají nad tvými outfity?? =)a Ty můžeš achat třeba nad Zerudou nebo tak, vždycky se přece někdo najde XD
    Skoro mi to teď přijde, jako by se ti tady žádné lolitky nelíbily...

    KK

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...