13. 4. 2011

placky a placičky

Na Starconu, jsem opět podlehla plackám, které mě tak nějak zařazují do různých fandomů. Ukazují, co mám ráda. Ukazují, čím žiju...
Na conu, jsem je nosila připnuté na loli sukni, ve které jsem tam běhala. Ale není to úplně praktické... Asi si budu muset pořídit nějaký ten totebag, na který všechny tyhle čůčoviny navěsím... A pak ho budu všude tahat s sebou. xD
Milujete taky placky?
Mě jen vadí, že jsou tak malé a jeden je musí u toho druhého trochu luštit, aby zjistil, co se na ní vůbec praví...

5 komentářů:

  1. miluju placky, jen se moc nevyrábějí ty, které bych vážně chtěla. Chtěla bych placky s hláškami různých filosofů,(pokud možno v originále), placky které označují různé kůl teoretické jevy...placky z filmů (Fight Club! Horory!)...postmoderních románů (třeba z Bubínku...(Weihnachtsmas was ein Gasmann XD)... nebo placky s různými výtvarnými díly (dobře-ty existují, na svoje placky z Decadence Now nedám dopustit) a taky placky s kůlovými a funny životními motty. Jsem nerd na entou, protože by mé placky nepochopila většina běžných nerdů :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem za svůj život vlastnila kolem šedesáti placek, ale současný stav je necelých třicet.. Ztrácím je, dávám na památku lidem, se kterými jsem prokecal celý večer a pak je nikdy neviděla, dostávám za ně jiné... Většinou šlo hlavně o hipísácké, barevné nebo SKA a jiné hudební... držely se mě tak kolem šestnácti sedmnácti... Někdy musím zase vytáhnout svoji plackovou tašku... :-) A poslední dobou mám čím dál větší nutkání kupovat si právě tyhle fandomové, aspoň jednu či dvě (čti deset) bych chtěla Starwarsáckých... a nějakou tu Doktorovskou... Těším se na FF, tam budou. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já placky zbožňuju, skvěle doplňují outfit.. ačkoliv je to takový můj zlozvyk, protože od nich mám na všem díry :D

    OdpovědětVymazat
  4. BAZINGA ! :D áá zavidím :3..a miluju placky :3

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluju placky, moje nejnovější se švihlou chůzí vládnou =D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...