28. 2. 2011

This time for me

Já vím, já vím... je tu ponuře a mrtvo. Už asi tak dvacet krát jsem chtěla něco napsat, pochlubit se novými přírůstky v šatníkum ale nakonec nebyl čas nebo světlo xD. Sotva má člověk za sebou jednu akci už se řítí další a za ní další a další... no.. i tak se dokážu občas nudit.
Momentálně zápasím s přípravami na steampunk sraz... čtěte: vymyšlím outfit. Chci ho mít epický a chci, aby mi v něm nebyla zima venku a na párty na tanečkách horko... To asi nebude úpně fungovat... leda bych nějak podivně vrstvila... A stejně pak přijde někdo jako Taurwen a budu mít po epičnosti... známe svoje lidi... xD 
hm..... spodničky nebo minisukně? Toť otázka...

Tenhle můj momentální stav narušuje ještě rozepsaný článek na O Japonsku o Kanon Wakeshimě... podotýkám, že ho mám rozepsaný už asi půl roku... Ano, je to lame a proto bych se ho ráda zbavila. Moje hnidopiššství si ovšem myslí něco jiného, takže už mám asi týden otevřeno snad deset stránek o Kanon Wakeshimě, různé rozhovory a já-už-ani-nevím-co-všechno a tak mi to tu pěkně trčí a překáží, když si chci převlíknout pupe nebo hodit nový post na loli centrálu...

Další věc je, že na konci března nastupuji na rekvalifikační kurz a budu tam trčet do konce června. Od pondělí do středy v půlce dne vypadnu z práce a šup do školních lavic do sedmi večer. Vynikající... Kdybych nevěděla, jeslti mi to k něčemu bude, tak by mě tam ani párem volů nedostali...
Chtěla jsem jet na začátku července na Festival Fantazie a nyní mi zbývá jen modlit se, aby závěrečky kurzu byly toho 29. června, kdy kurz končí dle internetu... Jestli ne tak zemřu, protože jediná celkem lákavá dovolená mi proklouzne pod rukama a já sice budu mít super papír s razítkem ministerstva školství o tom, že jsem účetní ale žádnou vyhlídku na zábavný a zasloužený odpočinek. Hlavně, že mám o tři dny dovolené víc jak loni a co s nima mám jako dělat? Jelikož je ovšem tato budoucnost nejasná a já se bližší informace dovím až 28. března, budu se muset teď snažit a začít už dělat na všech společných přednáškách, co máme v plánu s rouwi na FFku uskutečnit a je jedno jestli ve finále se mnou tak beze mě.

Nemluvě o spoustě dalších akcí, které ještě do toho FFka proběhnou... jako třeba různé narozeninové párty (třeba ta moje vlastní? xD), loli srazy (které nějak nezvládám... asi si tedy budu muset zorganizovat vlastní, abych tam mohla přijít xD), cony (první pán na holení je STARcon) a další naprosto nečekané posezení s přáteli atd. atd....

Tak a teď mi řekněte, kde se prodává Obraceč času....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...